.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عرصه انتخابات نبايد عرصه ناسزاگويي به رقبا باشد
معاون استاندار مازندران در دولت اصلاحات گفت: عرصه انتخابات ، عرصه رقابت سالم در چهارچوب قانون است و نبايد عرصه ناسزاگويي به رقبا باشد.
عرصه انتخابات نبايد عرصه ناسزاگويي به رقبا باشد

معاون استاندار مازندران در دولت اصلاحات گفت: عرصه انتخابات نبايد عرصه ناسزاگويي به رقبا باشد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، علي كريمي مله اظهار داشت: عرصه انتخابات، عرصه رقابت سالم در چهارچوب قانون است و نبايد بعضي از مسائل مانع از قانون‌گرايي در جامعه شود.
وي افزود: ما سربازان عرصه رقابت سالم و قانونمند هستيم و از حدود عدل، عقل، انصاف، ادب سياسي نبايد خارج شويم و عرصه انتخابات نبايد عرصه ناسزاگويي به رقبا باشد.
معاون استاندار مازندران در دولت اصلاحات تخريب را از موضع ضعف دانست و يادآور شد: تخريب كردن ديگران به نفع گروه نيست و بايد با آمار، ارقام و استدلال منطقي پيش رفت تا نيازها برطرف شود.
اين كارشناس مسائل سياسي افزود: تغيير و تحول در حال حاضر و در هر شرايط ديگري مستلزم هزينه است و همچنانكه اصل انقلاب، سال 76، سوم خرداد و دوم خرداد با صرف هزينه‌هاي گزاف به دست آمد، در شرايط كنوني نيز بايد در كوتاه‌ترين مدت و بسيج تمام امكانات تغييرات فراهم شود.
وي ادامه داد: از صفات بارز رئيس جمهور حسن تدبير و مديريت شايسته است و تنها حسن نيت نمي‌توان كارگشاي امور باشد.
وي گفت: در چند سال اخير متاسفانه حسن تدبير، در جامعه تجربه نشده است و روند قانون‌گريزي و قانون ستيزي به ويژگي برجسته صحنه سياست ايران تبديل شده است.
كريمي مله افزود: روند معكوس در سياست ورزي‌ها و عدم آينده‌نگري سبب شده است كه در حدود 300 ميليارد دلاري كه از درآمد نفتي نصيب ايران شد به جاي اشتغالزايي و آينده‌نگري صرف امور روزمره و رضايت آني شهروندان شود كه در همين راستا، رضايت آتي به فراموشي سپرده شده است.
اين كارشناس سياسي با اشاره به اينكه برنامه محوري بايد در رأس امور رياست جمهوري باشد، خاطر‌نشان كرد: ميرحسين موسوي در اوج جنگ و بمباران، بنيانگذار 40 طرح بزرگ ملي و از جمله مس سرچشمه و فولاد مباركه بوده است كه بيانگر افق ديد، آينده‌نگري و برنامه‌محوري وي در امور بوده است.
كريمي مله صندوق راي را بهترين وسيله در ايجاد تغيير در جامعه دانست و گفت: بايد با حضور گسترده و همه جانبه شكل گيرد و با عزم جزم شده اين تغيير در درون نظام و در چهارچوب قانون انجام شود.
وي با بيان اينكه ساختار رقابت در شرايط كنوني نا‌مناسب است، افزود: در حال حاضر با توجه به عدم وجود رسانه ارتباطي، بايد هريك از ما رسانه ارتباطي قوي براي به دست آوردن خواسته مشترك باشد و بدانيم كه انتخابات ساختار اداري نيست بلكه داراي ساختار افقي و ارتباطات و اتصالات است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.
كريمي تصريح كرد: آماج راي ما در روستاها و حاشيه‌هاست و بايد اين ميدان‌ها پر شود و از قرار گرفتن در ميدان‌هايي كه توسط ديگران اشغال شده پرهيز شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 27 ارديبهشت 1388
مدیریت محترم سایت ارزشی / خبرنگاران محترم مازندرانی / رسانه های کشور سلام علیکم
با احترام اینجانب جعفر قربان پور داوطلب فرهنگی نامزدی ریاست جمهوری دهم از مازندران که کنفرانس خبری ام در وزارت محترم کشور از اخبار سراسری ساعت 7 شبکه یک 15/2/88 پخش شد ضمن تشکر از رسالت مطبوعاتی شما
، با نهایت صداقت و صلابت برای حفظ شان و منزلت انتخابات و کاندیداهای محترم ریاست جمهوری پیشنهاد می نمایم :
رفاقت بجای رقابت ، تشویق بجای تخریب ، تعامل بجای تقابل ، اتحاد ملی و انسجام اسلامی بجای اختلاف ملی ، هم اندیشی تخصصی بجای مناظره تنفری ، شور و شعور بجای کبر و غرور و آمادگی خویش را برای مناظره (هم اندیشی) با دیگر کاندیداهای محترم و حضور در ستاد انتخابات استانی و کشوری ایشان ضمن آرزوی توفیق آنها ، کنفرانس و مصاحبه مطبوعاتی ، میزگرد احزاب ، حضور در رسانه ملی صدا و سیما اعلام میدارم و بر میثاق خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات با عدالت و آزادی اطلاع رسانی شفاف بعنوان یکی از ارکان دمکراسی و مردمسالاری دینی امیدوارم و بر روح خبرنگاران متعهدی که در سراسر جهان جان عزیز خویش را فدای راه آزادی و عدالت نمودند درود می فرستم . ( آیا کسی هست که مرا یاری کند ؟)
فرزند ایران اسلامی از مازندران و شهرستان تاریخی و سرافراز ساری – جعفر قربان پور کاندیدای سابق مجلس هشتم شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.